Tuesday, April 1, 2014

Google's April Fool's Day Prank


Jag tror man kan låta videon tala för sig själv... men hur awesome hade det inte varit om det faktiskt varit sant? Då menar jag förstås inte den faktiska arbetsplatsen som erbjuds, utan en app som fungerar på liknande sätt. Tänk vilken motion man skulle ha om man var ute och jagade Pokémon hela tiden! När jag var liten drömde jag faktiskt om ett sådant spel, fast min tanke var då snarare glasögon som blandade den verkliga världen med den virtuella, inte en klumpig mobil i handen. Om ni vill kan ni öppna Google Maps så finns ett Pokéspel i själva appen, där man jagar runt på världens gator och fångar Pokémons... hemma från sängen. (Åtminstone gjorde jag det imorse.)

Imorgon kommer en recension på Hjärtat Fortsätter att Slå!

No comments:

Post a Comment