Wednesday, October 24, 2012

Den Statistiska Sannolikheten För Kärlek Vid Första Ögonkastet - Jennifer Smith


Recension finns här!

Den Statistiska Sannolikheten för Kärlek vid Första ÖgokastetJag nämnde den här boken lite kort tidigare och jag tycker att den är underbar på ett sådär mysigt sätt. Att läsa den är lite som att umgås med en kompis (vilket som låter konstigt, men jag hoppas ni fattar vad jag menar).och jag har tänkt skriva om den ganska länge. Idag kände jag mig lite kreativ på ett slött sätt, så jag klistrade ihop ovanstående som en sammanfattning på bokens handling. Det är svårt att inte säga för mycket när det bara handlar om 24-timmar, men det här är ett försök.

OpinionsDen var underbar och jag tänker helt klart köpa den som ett mysigt tillägg till min bokhylla. Det är en gullig kärlekshistoria som inte är för komplicerad men samtidigt inte helt enkelt, och med två karaktärer du smälter för. Rekommenderas!

No comments:

Post a Comment