Wednesday, May 13, 2015

Läsplaner

Nu är det ju långhelg (tack gode gud!) vilket förhoppningsvis betyder mer tid för läsning. Jag har en hel del böcker att beta av och tänkte visa min lista. Ungefär som under booktubers månads-TBRs tror jag inte att jag på allvar kommer hinna läsa allihop innan helgen är slut. Men så här ser planen ut:

1. (Just nu)

På mobilen. Än så länge: älsk!


 
Fantasy

2. (Förhoppningsvis på lördag)

(Och om jag är on a roll även:)

Thriller? Jättetaggad i varje fall!

3. (Förhoppningsvis söndag)

Är det zombier? Dystopi? 
Ingen aning!

Eeeeeller

GAAAAH! Kan knappt vänta!


Alla de här böckerna är på svenska, så när jag väl betat av dem (förutsatt att inga nya trillar ner i brevlådan ;)) tänkte jag läsa något på engelska. Som t. ex. A Darker Shade of Magic. Och jag får dåligt samvete bara jag tittar på den här listan eftersom jag tänkt spara på E. Lockhart boken så länge som möjligt, eftersom det är en e-bok och jag vill ha något behändigt att läsa på tåget... men den är bara för bra! Hittills i varje fall. 

Vad planerar ni att läsa under helgen? :)

1 comment: