Monday, January 4, 2016

Gott nytt år! + tips om tävling

Hej igen!

Hösten/vintern av 2015 blev inte direkt mitt bloggår. Jag har faktiskt knappt bloggat alls, och helt ärligt läst väldigt lite också, det kanske hör ihop.

Men nu är det ett nytt år och jag börjar känna mig taggad igen. Vill ju verkligen blogga! Och har en hel del fina rec-ex (och andra böcker) att recensera. Vi får se hur det går, förhoppningsvis BRA.

Som det är nu tänkte jag bara börja med att tipsa er om en tävling: Rebecca på Bokintresse har en födelsedagstävling där man kan vinna fina bokpaket från Mörkerdottirs förlag här. Var med, vet ja!


Hoppas ni inte är besvikna över den uteblivna, klassiska årssummeringen (som jag gjort varje år hittills, med bästa böcker hit och dit) men det tror jag nog inte. Snarare jag som sitter och vill peta i det men inte riktigt orkar.

Vilka var era bästa läsupplevelser från 2015? Själv tror jag nog Night Film och All the Bright Places

1 comment:

  1. Grattis du kom trea i tävlingen! Jag mejlar dig imorgon med mer info! :) <3

    ReplyDelete