Tuesday, April 9, 2013

Beautiful Disaster på svenska

Eftersom jag ärligt talat inte hunnit läsa någon bok (med undantag för omläsningar) den senaste veckan har jag lite svårt att skriva en ordentlig recension. Tänkte därför bjuda er på den här nyheten istället:

Jamie McGuires Beautiful Disaster kommer i Maj att släppas av Kalla Kulor Förlag som Underbara Helvete. 


För er som inte vet vad den handlar om alls, eller kanske bara är nyfiken på den, hittar ni min recesion här.


Och så till en annan liten sak jag funderat på. Min pappa och en del av mina kompisar tycker att jag ska skaffa Facebook alternativt Twitter till bloggen. Jag vet inte riktigt, men är det något ni tycker är bra/viktigt? Och vilken tror ni funkar bäst för ändamålet? Tacksam för svar, haha ;)

1 comment:

  1. If you want to learn how to write your Dissertation Outline, try to check this out! Here you can find useful info about it

    ReplyDelete