Thursday, March 12, 2015

Massolit Book Blog Awards - så gick det!

"Finalen" (eller vad man nu ska kalla det) i Massolit Book Blog Awards gick av stapeln i tisdags, på en väldigt mysig förlagsvåning. Det var massor av folk där (bland annat inköpare från bibliotek, förläggare, författare och så klart bokbloggare) och var väldigt fint.

Jag önskar att jag kunde säga att jag gick därifrån med massor av nya och intressanta kontakter (för det fanns väldigt många människor där som såg väldigt intressanta ut) men jag är uppenbarligen inte särskilt bra på mingel och pratade bara med några få och inte så länge. Men men! Bättre lycka nästa gång ;)
Väljer att ha en liten, suddig bild, ifall
någon inte skulle vilja synas tydligt.

Vinnarna i de olika kategorierna var i varje fall:

Kulturkollo i kategorin "Årets bokblogg" och "Årets bokbloggsinlägg" - GRATTIS!

Och Feministbiblioteket i kategorin "Årets nischade bokblogg" - GRATTIS!




Jag vill bara passa på och tacka ännu en gång till de som eventuellt röstade på mig och ja, det var förstås jätteroligt att få vara där! Det är något speciellt med att besöka förlag... älskar det, helt enkelt.

Tjusig bokdekoration inne i lokalen - böckerna är upphängda i krokar!

No comments:

Post a Comment