Sunday, February 7, 2016

Bokbloggskväll på Knivsta bibliotek!

Eftersom jag är fenomenal på framförhållning tänkte jag nu, två dagar innan, tipsa er om något roligt som händer i Uppsala-området på tisdag! (Knivsta, närmare bestämt, som ligger mellan Uppsala och Stockholm, så alla som bor åt det hållet är förstås också supervälkomna)

Biblioteket anordnar nämligen en bokbloggskväll kl 18 på tisdag!

Kvällen kommer hållas av Johanna från Sincerely Johanna, men jag och personen bakom Bokmolnet kommer också att finnas där. Det kommer snackas om bloggar och boktips i en salig blandning och jag tror att det kan bli jättetrevligt!

Så kom gärna om ni har tid att titta förbi. Och säg hej!
(Om inte annat så som stödpublik? ;))

Bilden kommer från Johannas blogg. 

2 comments:

  1. Tack för ett gott samarbete och en trevlig kväll. Jag gillade skarpt att din presentation var full av värme och humor. Hoppas vi kan göra om det någon gång. Hälsningar BokMolnet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack, och detsamma! Jättetrevligt, verkligen, och jag är så glad att jag fick vara med!

      Delete